מה זה דו"ח נתוני אשראי ואיך משפרים דו"ח נתוני אשראי בעייתי?

קיבלתם סירוב להלוואה או לבקשת אשראי עקב דו"ח נתוני אשראי בעייתי? ובכן, אם לא מדובר בנושאים מהותיים, ייתכן ותוכלו לשפר זאת. להלן כל המידע על דו"ח נתוני אשראי, ממה הוא מורכב, מה משפיע עליו, וכיצד אם בכלל תוכלו לתקן אותו. אנו כמובן עומדים לרשותכם בכל נושא ושאלה בנוגע לדו"ח נתוני אשרא. ניתן לפנות אלינו ונציג מומחה ישמח לעמוד לרשותכם. 

צוות המומחים שלנו נמצא כאן עבורכם

מתמודדים עם דו"ח נתוני אשראי בעייתי? נמנע ממכם היכולת לקבל הלוואה? רוצים לשפר את הדו"ח שלכם?

התקשרו אלינו! צוות המומחים שלנו נמצא כאן עבורכם. אתם מוזמנים להתייעץ בכל נושא פיננסי ללא כל התחייבות.  

איך מתמודדים עם דו"ח BDI בעייתי?

מה זה בכלל דו"ח BDI ואיך מתמודדים עם דו"ח שלילי או דו"ח BDI בעייתי? 

 

מה זה דו"ח נתוני אשראי ואיך הוא משפיע עליי? 

דו"ח נתוני אשראי הוא למעשה דו"ח המתעדכן כל הזמן המשקף את שלוש השנים האחרונות בנושאי היקף האשראים הקיימים, לצד שעבודים לטובת אשראי (כגון רכבים, נכסים, ניירות ערך וכו') ואת העמידה או אי העמידה בתשלומי האשראי. בנוסף, הדו"ח יכלול גם נתונים פיננסיים אחרים. מאגר המידע הזה, שממנו ניזון הדו"ח, מנוהל בבנק ישראל על פי חוק נתוני אשראי התשע"ו (2016).  

האם ניתן לתקן דו"ח נתוני אשראי?

התשובה הקצרה היא כן. במקרים בהם הדו"ח הוא לא עדכני וקיימים בו נתנוי אשראי לא מדויקים או נתוני אשראי שגויים (כגון הלוואות שכבר שולמו, מסגרות אשראי אשר בוטלו, חשבונות בנק שכבר נסגרו וכיוצא בכך) ניתן בהחלט לשנות את הדו"ח כך שישקף את המצב הנוכחי.  

מה משפיע על דו"ח נתוני אשראי? 

דו"ח נתוני אשראי מושפע מהיסטוריה הפיננסית שלכם ומכל הנתונים הפיננסיים לגבי היקף הלוואות והאשראי (לרבות מסגרות אשראי בין שנוצלו ובין שלא) וכן שעבודים ובטחונות כנגד מסגרות האשראי לאורך 3 השנים האחרונות והאופן בו כיבדתם תשלומי אשראי וחשבונות שונים לאורך תקופה זו.

הדו"ח לא יכלול בשלב זה חשבונות ותשלומים לספקים כגון חברת חשמל, חברת המים, ארנונה וספקים אחרים. הדו"ח לא יכלול דיווח על נכסים שאינם משועבדים. 

מה נכלל בתוך דו"ח נתוני אשראי? 

כאמור דו"ח נתוני אשראי כולל בתוכו את היסטריית האשראי שלכם לאורך שלושת השנים האחרונות ברמת כמות האשראי שנמצא ברשותכם, לרבות הלוואות, משכנתאות, כרטיסי אשראי, מסגרות אשראי ועוד וכן היקף הביטחונות, לצד מוסר התשלומים שלכם. 

הדו"ח לא כולל נתונים כגון הריביות שאתם משלמים על האשראי וכן מידע על נכסים ובטחונות פוטנציאליים אחרים אשר אינם משועבדים. 

תוך כמה זמן ניתן לשפר דו"ח נתוני אשראי בעייתי? 

לרוב ניתן לתקן ליקויים ואי דיוקים בדו"ח נתוני אשראי בזמן קצר יחסית, לעתים אף תוך כמה שבועות. במקרים מורכבים תיקון אי דיוקים בתוך עלול לארוך עד מספר חודשים.

שיפור הדו"ח באמצעות שינוי התנהגות כלכלית בעייתית עלול לקחת יותר זמן שכן הדו"ח נשאב מהיסטוריה של שלשות שנות הפעילות האחרונות.  

איך אני יכול לבדוק את דו"ח נתוני האשראי שלי? 

על פי חוק נתוני אשראי התשע"ו לכל אדם יש זכות לבדוק את דו"ח נתוני האשראי שלו. ניתן לעשות זאת לבד או דרך מערכת נתוני אשראי של בנק ישראל, או גם דרך לשכות נתוני האשראי השונות או באמצעותנו. 

כמה עולה לתקן דו"ח נתוני אשראי בעייתי? 

אנו גובים מחיר של 999 ש"ח בלבד כולל מע"מ. הגביה היא על הצלחה בלבד! התקשרו עוד היום לטיפול מהיר! 

כלים

שירותים מומלצים

תיקון חיווי אשראי שלילי

הפסקת איסוף נתוני אשראי

שיפור דו"ח נתוני אשראי

הגשת בקשה לתיקון נתוני אשראי

תיקון דו"ח BDI שלילי

הזמנת דו"ח נתנוי אשראי

צור קשר עם המומחים בתיקון ושיפור דו"ח דירוגי אשראי ודו"חות נתוני אשראי של בנק ישראל (על פי חוק נתוני אשראי התשע"ו 2016):

א'-ה' 08:00-20:00

שלחו לנו הודעה

דברו איתנו